söndag 4 februari 2018

Tjejkväll i butiken?

God morgon! Hoppas att er helg varit bra! Redan söndag... dax för en lååång frukost igen, det bästa med söndagar! Om några timmar öppnar jag butiken/showroom... också en kul grej på söndagen. Träffa lite folk ett par timmar varje söndag är ju superkul!

vako, vas, smaelta, mugg, dubbla glas, älg, poster, tavla, älgar, kök, hylla, industriellt, industristil, inredning, Oohh kruka, lampa, döden, hand, trärent,

I torsdags hade jag en grupp damer som ville komma till butiken på kvällen innan de skulle äta middag tillsammans. De var tydligen gamla vänner som tränat gymnastik ihop och har fotsatt hålla kontakten. Kul! Varje gång de ses försöker de hitta på något kul och jag fick frågan om de skulle kunna få komma. Självklart! Har ni också träffar med vänner och vill komma till butiken/showroomet efter eller före stängning? Att bara få tid och kolla runt själva? Jag berättar så klart gärna lite om mitt företag och mig själv i samband med det om ni vill eller om ni bara vill få lugn och ro att kika runt, det bestämmer ni själva. I så fall är det bara att maila mig: palmqvistannelie@hotmail.se så kommer vi fram till en dag som passar. Så klart är det lite extra erbjudande för er alla den kvällen.

Vasen VAKO TRÄD190, muggen med dubbla glas, bricka Varberg, Oohh krukor med cementbotten mm finns HÄR

vako, vas, smaelta, mugg, dubbla glas, älg, poster, tavla, älgar, kök, hylla, industriellt, industristil, inredning,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...