måndag 12 februari 2018

Tavlan Brudpar

Alltså den här dagen har verkligen bara flugit förbi... vilken rivstart på veckan liksom! Lite TV nu på kvällen och så, men innan dess.... gah! Allt på en gång :-) Vi fick på serien "Anders knackar på"... blev superglad när jag såg att de valt en av mina favorittavlor som jag har i shopen :-) Anders var hemma hos Pär Lernström denna gång för att göra om ett gästrum... och tavlan "Brudpar" kom upp ovanför sängen! Kul! Den tavlan är inte så vanlig och jag har faktiskt inte sett den i någon annan butik så det är klart att man hajar till! Här ser ni den i mitt vardagsrum :-) Ni hittar den i shopen så klart: www.anneliesdesign.se

brudpar, tavla, tavlor, inrending, vardagsrum, poster, psoters, bröllop, bröllopspresent

Hoppas att ni haft en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...