lördag 3 februari 2018

Spegelkub

Kommer ni ihåg dem? Spegelkuberna? Jag hade en eller två i mitt flickrum, men de sparade jag tyvärr inte. Typiskt! Ett bra tag har jag haft span efter en spegelkub på loppis men utan framgång. Men ser ni, då frågar man Susan Cedgård som har Fik i Sik om hon kan få fatt i en... och vips knackade det på dörren och TRE spegelkuber levererades! Alltså hon är makalös på att hitta grejer som man vill ha... fort går det också! Helt otroligt! Vi ska träffas nästa vecka och ta en fika och samtidigt ska jag hämta lite mer grejer som hon fixat fram till mig... inga inredningsprylar, utan mer tillbehör till min styling och fotografering som jag gör. Kanonbra! Ska bli kul att träffa henne till veckan!

spegelkub, spegelkuber, inredning, speglar, korp, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, vas, vako, ljuslykta, lykta, smaelta,

Spegelkuberna finnas alltså då inte i webbutiken... jag postade en bild på kuben på min Instagram och jag ser att man sökt efter spegelkub i min webbutik, men de finns alltså inte där. Däremot kan jag erbjuda Bengts handsnidade stilistiska korp, den läckra tavlan "Gorilla" och vaserna! Den ena mindre vasen som heter VAKO gran 150 använder jag som ljuslykta... superfin och man kan så klart ha den som vas också... perfekt till de där skria små sommarblommorna som man kan plocka en bukett av nr man är ute på promenad. Ni hittar detaljerna HÄR

spegelkub, spegelkuber, inredning, speglar, korp, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, vas, vako, ljuslykta, lykta, smaelta, gorilla, poster, fotokonst, tavla, tavlor, tavelvägg,

spegelkub, spegelkuber, inredning, speglar, korp, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, vas, vako, ljuslykta, lykta, smaelta,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...