torsdag 14 december 2017

BAG ALL - hand bag organizer

BAG ALL... nyheter som kom in i lager igår! Superfina tygpåsar för olika ändamål! Okej, påsen för handväskan kanske inte är den första påsen jag tänker att jag saknar när jag packar resväskan, men den är rackarns snygg att ha som detalj i walk in closet:en! Jag har liksom knappt en enda handväska med mig i normala fall och behöver absolut inte flera så att jag behöver förvaring för dem i packningen :-) MEN... japp, jag vet! En del byter handväska som de byter skor och behöver ha med sig ett par stycken iallafall :-)

BAG all - hand bag organizer hittar ni här för 125 kr: www.anneliesdesign.se
Fårskinnet finns också i shopen... likaså tavlor som passar in i en walk in closet. 

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, bag all, väska, väskor, påse, påsar, tygpåse, tygpåsar, handväska, handväskor, förvaring, presenttips, julklappstips,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...