onsdag 4 oktober 2017

VAKO "Vatten120"

GM! Jösses vad det regnar!! Jag sitter här med min kaffekopp och regnet smattrar på rutan... inte ens Athena vill gå ut! Hon brukar vilja vara ute i trädgården oavsett väder, men nu var det nog lite för mycket rusk :-) Jag som hade tänkt gå ut och plocka något nytt att sätta i lilla vasen! Det får vara några torkade kvistar ett tag till i den för jag tänker sitta kvar här med min kaffekopp!

vako, vatten 120, annelies design, fårskinn, skinn, fågel, fåglar, koltrast, ljusstake, vaser, smaelta, lotta pettersson, inredning, inredningsbutik, varberg, kök, minilastpall, lastpall lastpallar, glasunderlägg, underlägg, matsal

Vasen på bilderna heter VAKO "VAtten120"! Den finns i webbutiken tillsammans med fåglarna, lastpallar, ljusstakar och fårskinn. Så klart också mycket mer än det! Passa på att shoppa grytunderlägg, kuddfodral och memoblock med 70% rabatt till exempel! Kika in i shopen, vetja! Du hittar den här: www.anneliesdesign.se

vako, vatten 120, annelies design, fårskinn, skinn, fågel, fåglar, koltrast, ljusstake, vaser, smaelta, lotta pettersson, inredning, inredningsbutik, varberg, kök, minilastpall, lastpall lastpallar, glasunderlägg, underlägg, trollhassel, kvistar,

vako, vatten 120, annelies design, fårskinn, skinn, fågel, fåglar, koltrast, ljusstake, vaser, smaelta, lotta pettersson, inredning, inredningsbutik, varberg, kök, minilastpall, lastpall lastpallar, glasunderlägg, underlägg,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...