torsdag 26 oktober 2017

Posters till vardagsrum

Här kommer några bilder till från sonens lägenhet... jag gick loss med kameran där en dag (med godkännande så klart) :-)

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, tavla, tavlor, tavelvägg, tavelväggar, poster, posters, fotokonst, tattoo, modellbilder, frihetsgudinnan, usa, vako, vas, ikea bestå, vardagsrum, inredning, inspiration,

Han fastnade för några posters från min webbutik... så snygga ihop! Tavlorna, lampan och vasen hittar ni i min webbutik: www.anneliesdesign.se Det finns ganska många olika motiv på posters inne i shopen, så kika gärna in! Kanske ett julklappstips? Tavlor är alltid kul att få!

lampa, döden, lampor, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, tavla, tavlor, tavelvägg, tavelväggar, poster, posters, fotokonst, tattoo, modellbilder, frihetsgudinnan, usa, vako, vas, ikea bestå, vardagsrum, inredning, inspiration,


annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, tavla, tavlor, tavelvägg, tavelväggar, poster, posters, fotokonst, tattoo, modellbilder, frihetsgudinnan, usa, vako, vas, ikea bestå, vardagsrum, inredning, inspiration,

2 kommentarer:

  1. Wow, så läckert! Lampan blev jag sugen på. Ha en fortsatt fin dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej Annika söker med ljus och lykta efter postern med tjejen med handen för ansiktet , var får jag tag på den??? Mvh Anna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...