söndag 1 oktober 2017

Påbörjat en ny tavelvägg

För ett par dagar sedan påbörjade jag en ny tavelvägg i sovrummet... är inte helt klar eftersom jag behöver köpa fler ramar, men så här ser det ut hittills! Posterna finns i min webbutik för omedelbar leverans! Många olika motiv... så kika in! Webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, inrendingsbutik, varberg, sovrum, sovrummet, poster, posters, tavla, tavlor, tavelvägg, fotokonst, woman, via martine, modellfoto, modellfotografier, liggande panel, sänggavel, ikea, myggnät, diy, lampa, sänglampa, sänglampor,

Sänggaveln köpte vi hos SOVA

Lampan har jag gjort själv av ett myggnät från IKEA som jag har knutit runt en fin lampskärm som jag fyndade på loppis.

Lampan och glödlampan finns i min webbutik! Hållaren är en av ljusstakarna i setet "Candle Cross" som jag har skruvat fast i väggen.

Cirkuslampan "Kors" har jag haft i webbutiken, men är tyvärr slutsåld och kommer inte in igen. 

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, inrendingsbutik, varberg, sovrum, sovrummet, poster, posters, tavla, tavlor, tavelvägg, fotokonst, woman, via martine, modellfoto, modellfotografier, liggande panel, sänggavel, ikea, myggnät, diy, lampa, sänglampa, sänglampor,

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, inrendingsbutik, varberg, sovrum, sovrummet, poster, posters, tavla, tavlor, tavelvägg, fotokonst, woman, via martine, modellfoto, modellfotografier, liggande panel, sänggavel, ikea, myggnät, diy, lampa, sänglampa, sänglampor,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...