torsdag 21 september 2017

Grönt är skönt

Jag måste visa mina senaste loppisfynd! Gröna glasburkar! De här burkarna brukar vara bruna så jag blev glatt överraskad när jag fick syn på dem! En sådan härlig grön färg! ... och jag som aldrig köper något med färg nästan... blev helt överrumplad av mig själv :-) Fina är de i alla fall. Ansiktet som kruka är också ett fynd, men inte på loppis, utan hos Susan Cedgård som har "Fik i SIK". Hon köper in utvalda gamla fina grejer och säljer dem på gården i Sik. Den här krukan har jag haft ett bra tag men jag gillar den lika mycket fortfarande. Kanske för att det är ett ansikte :-) Jag har mindre små svarta ansikten som krukor i shopen om någon är sugen på en sådan! Fin till små minikaktusar... eller som behållare i köket till flingsaltet!

annelies design, webbutik, ansikte, vit, vitt, grön, grönt, gröna växter, loppis, loppisfynd, grytunderlägg, göteborg, sverigeunderlägg, städer, stad, presenttips, present, presenter, inredning, webbutik, webshop, nätbutik, inredningsbutik, varberg, annelie palmqvist

Nope, jag bor inte i Göteborg, men jag gillar´t! Grytunderlägget hittar ni i min webbutik! En perfekt present att ge bort så det är ett tips! Kika in i shopen vetja! Den länkar jag till här: www.anneliesdesign.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...