onsdag 13 september 2017

DIY "ljusstakar"

Why not, liksom? En del flaskor är finare än andra... jag fyllde en hylla med finflaskor som blev ljusstakar! Och, nope... vi har inte druckit upp all den rommen :-) En släkting har sparat flaskorna till mig för att han vet att jag gillar fina förpackningar :-)

diy ljusstake, ljsustakar, doftljus, ljus, altan uteplats, trädäck, annelies design, webbutik, nätbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsbutik, presentbutik, varberg,

Självklart är det bara 100% staearin i ljusen som vi tänder... vem vill andas in gifter liksom? De lite billigare ljusen innehåller paraffin och ger ifrån sig ångor som är skadliga. Nu när man dessutom är inomhus och tänder ljus är det absolut inte kul att ha sådana. Jag väljer alltid 100% stearin eller vaxljus som är helt giftfritt!

Doftljuset hittar ni in min webbutik och även de är så klart tillverkade av sojavax och helt giftfria. Det gäller alla doftljus som jag tar in till butiken. Kika gärna in i shopen och se vad det finns för olika doftljus: www.anneliesdesign.se

rom, romflaska, romflaskor, flaska, flaskor, diy ljusstake, ljsustakar, doftljus, ljus, altan uteplats, trädäck, annelies design, webbutik, nätbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsbutik, presentbutik, varberg,

diy ljusstake, ljsustakar, doftljus, ljus, altan uteplats, trädäck, annelies design, webbutik, nätbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsbutik, presentbutik, varberg,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...