tisdag 8 augusti 2017

Ormbunkar som fäller

Jag försöker att alltid ha något fint i vaserna... nu på sommaren är det ju toppen med alla växter och blommor som finns ute! Vid trappräcket har vi ormbunkar så i brist på annat knipsade jag av ett par kvistar där. Morgonen efter blev jag helt paff... bordet var helt brunt! Ormbunkarna hade några bruna prickar på baksidan (det såg jag redan när jag tog dem), men att de skulle släppa av små partiklar så att det nästan täckte bordet hade jag ingen aning om :-) Nu vet jag det!


Idag ser det ut att bli en fin dag i Varberg! Ha en go dag! Om ni vill shoppa postern "Tupp", vaser från Smaelta, fårskinn, möbeltassar "Silent socks" och andra inredningsdetaljer kan ni kika in i min webbutik: www.anneliesdesign.se

På torsdag är det öppet i showroom/butiken mellan kl 12 - 19. Välkomna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...