lördag 19 augusti 2017

Fönster utan foder

I attefallshuset, där jag har min butik, fick fönsterna vara utan foder... så fint tycker jag... det får bli så inne i huset också så småningom när det är dags för renovering igen. Det blir mer stilrent enligt min mening och man slipper trä som bara samlar damm. Egentligen ville jag inte ha golvlister heller! Hade varit snyggt att låta vägg och golv mötas direkt, men jag blev övertalad att ha lister med tanke på att väggarna kommer att bli smutsiga vid dammsugning och golvtvätten. Okej då, jag ger mig. Det blev lister så klart. Dörrar och fönster har inga foder i alla fall :-)

fönster utan foder, attefallshus, inredningsbutik, butik, varberg, webbutik, webshp, nätbutik, annelies design, kaktus, kudde, korp, fåglar, uggla, hubsch, manet i glas,

Härlig lördag till er!

annelies design, attefallshus, inredningsbutik, inredning, varberg, halland, västkusten, presenttips, present, presenter, ljusstake, ljusstakar, candle cross, kaktus, dekoration, prydnad, betongbord, bord, betong, kök, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nettbutikk,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...