tisdag 18 juli 2017

VAKO "GRAN"

Efter en tur till Gekås tidigt i morse känns det som att jag bara ska strosa runt, surpla en kopp kaffe, plocka av lite röda vinbär och frysa in, börja läsa en av fyra pocketböcker som jag köpte igår... inte mycket mer än så :-) Nu har jag bidragit till att öka försäljningsstatistiken på bakplåtspapper och plastfolie :-)

vako, gran, vako, gran, smaelta, lotta pettersson, vas, vaser, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, inredning, glasblåsning, handgjorda, presenttips, presenter,

Vasen på bilderna kan ni defiinitivt inte hitta på Gekås däremot... de är handgjorda med design av Lotta Pettersson! I min webbutik och showroom/butik finns de däremot! Superglad att ha fått in Lottas/Smaeltas nyhet, "VAKO GRAN"! Länk till min shop: www.anneliesdesign.se

vako, gran, smaelta, lotta pettersson, vas, vaser, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, inredning, glasblåsning, handgjorda, presenttips, presenter,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...