måndag 10 juli 2017

Dagen efter öppning

God morgon! Vilken härlig dag det blev igår! Jag vill rikta ett stort tack till alla som kom och för alla lyckönskningar i meddelanden och i sociala medierna. Superkul att så många kunde komma och ett stort tack för alla blommor och presenter som jag fick! Det blev många tack här... men jag är tacksam! TACK!!

Framöver kommer jag att ha öppet på torsdagar kl 12-19. Ni hittar Annelies Design på Träslövsvägen 164 i Varberg. Hoppas vi ses en torsdag!


annelies design, inredningsbutik, showroom, butik, inredning, butiker, nätbutik, nätbutiker, webbutik, webshop, vas, smaelta, vako, vaser, ansikte, mugg, kaffe, kaffekopp, koppar,

2 kommentarer:

  1. Så himla glad att jag precis hittat din blogg! Jag ville bara lämna en kommentar om hur mycket jag gillar det jag ser!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, vad kul att höra! Stort tack! Jag är glad att du hittade hit! Ha en en riktigt härlig dag och sommar!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...