fredag 6 januari 2017

Vem kom med på bild?

Athena brukar sticka upp till övervåningen om jag fotograferar och röjer på nedervåningen och tvärtom... så hon är inte lätt att få med på bild kan jag säga :-) Nu fick jag med henne och då gäller det att vara snabb och klicka på knappen för att korten ska tas...
__________________________________________________________________________________

"Men, va? Är du här med kameran"?

athena, annelies design, webbutik, webshop, pomeranian, blandras, pappillon, hund, hundar, inredning, vardagsrum, vardagsrummet, soffa, woodwick doftljus, ljus, kanin, kaniner, inredningsdetaljer, inspiration, kuddfodral, kuddar, textilier

"Nja, det är inte riktigt vad jag har tänkt mig faktiskt. Jag gillar inte att hamna på bild"

athena, annelies design, webbutik, webshop, pomeranian, blandras, pappillon, hund, hundar, inredning, vardagsrum, vardagsrummet, soffa, woodwick doftljus, ljus, kanin, kaniner, inredningsdetaljer, inspiration, kuddfodral, kuddar, textilier

"Så, nu räcker det! Jag sticker, så får du sköta dina bilder bäst du vill"

athena, annelies design, webbutik, webshop, pomeranian, blandras, pappillon, hund, hundar, inredning, vardagsrum, vardagsrummet, soffa, woodwick doftljus, ljus, kanin, kaniner, inredningsdetaljer, inspiration, kuddfodral, kuddar, textilier

Kaninen och Woodwick ljus som står på bordet finns i webbutiken. Där finns också olika kuddar. Ljusstaken "Candle Cross" har varit slut ett tag då jag har bytt tillverkare och det har blivit ett glapp i tillverkningen, men jag har varit på dem och skyndar på det hela så att de kommer in snart igen Lägg gärna en produktbevakning inne i webbutiken så får ni ett mail när den kommer in i lager igen. Länk till min webbutik: www.anneliesdesign.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...