onsdag 16 november 2016

Nya produkter är inlagda och ny design på väg

Några nya produkter från ek-kollektionen har lagts in i webbutiken... det har varit min morgonsyssla bland annat :-) Fast egentligen hade jag förberett de redan tidigare så det var bara att klicka på en knapp!

Jag väntar på en alldeles speciell leverans! Hoppas den dyker upp här nu i veckan! Alltid spännande när jag får hem detaljer som jag har designat själv!

ljusstakar, ljusstake, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, nettbutikk, nettbutikker, inredning, fårskinn, kök, matsal, matplats,

Det som än så länge är min senaste design är setet med ljusstakar "Candle Cross".  De finns i webbutiken tillsammans med fårskinn, city trivets (som är på erbjudande denna vecka), konsttryck och andra inredningsdetaljer. Länk till webbutiken: www.anneliesdesign.se

ljusstakar, ljusstake, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, nettbutikk, nettbutikker, inredning, fårskinn, kök, matsal, matplats,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...