torsdag 20 oktober 2016

Tavelvägg med svartvita motiv

Ännu en härlig dag! Blev glatt överraskad igår kväll att bli utsedd till tävlingen "Veckans favorit" hos @interior_magasinet på Instagram. Sådant gör ju att man känner att andra uppskattar sådant som man gör. Superkul! Tack @mykindoflike för nomineringen! På Instagram heter jag @anneliesdesign, kika gärna in till mig där också... och om du lägger en röst på mitt bidrag när det är dax så blir jag så klart superglad!

lampan döden, diamant lampa, svartvita tavlor, svartvit poster, posters, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, tavelvägg, tavelväggen, tavelväggar, postervägg, fjäder, zlatan, kors, stockholm, bläckfisk, paris eiffeltornet, svartvitt, svartvit, svart och vitt, svartvit inredning, ikea bestå, city trivet,

Tavelväggen är klar sedan ett tag tillbaka och jag gillar´t! Glad att jag vågade mig på att göra hål i väggen :-) Tavellister är ju superfint också (då slipper man så många hål), men det blir samtidigt en begränsning känner jag för man får bara raka linjer. Jag tänker också att jag kanske vill hänga upp annat på spikarna ibland också... exempelvis en bokstavslampa eller något och sådant blir ju svårt med tavellister också,

lampan döden, diamant lampa, svartvita tavlor, svartvit poster, posters, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, tavelvägg, tavelväggen, tavelväggar, postervägg, fjäder, zlatan, kors, stockholm, bläckfisk, paris eiffeltornet, svartvitt, svartvit, svart och vitt, svartvit inredning, ikea bestå, city trivet,

Men fördelen med tavellister... superlätt att byta ut motiven och man kan sätta dit små dekoration på hyllan också, exempelvis en liten modelldocka av trä. Superfint!

Ja, ni förstår att jag hade beslutsångest :-) Men det blev en tavelvägg!
lampan döden, diamant lampa, svartvita tavlor, svartvit poster, posters, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, tavelvägg, tavelväggen, tavelväggar, postervägg, fjäder, zlatan, kors, stockholm, bläckfisk, paris eiffeltornet, svartvitt, svartvit, svart och vitt, svartvit inredning, ikea bestå, city trivet,

Alla svartvita motiv hittar ni inne i min webbutik: www.anneliesdesign.se Där finns också lampan "Döden" som är med i veckans erbjudande! Denna vecka är det 15% rabatt på alla lampor i shopen! Passa på! Julklappstips!

lampan döden, diamant lampa, svartvita tavlor, svartvit poster, posters, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, tavelvägg, tavelväggen, tavelväggar, postervägg, fjäder, zlatan, kors, stockholm, bläckfisk, paris eiffeltornet, svartvitt, svartvit, svart och vitt, svartvit inredning, ikea bestå, city trivet,

svartvita tavlor, svartvit poster, posters, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, tavelvägg, tavelväggen, tavelväggar, postervägg, fjäder, zlatan, kors, stockholm, bläckfisk, paris eiffeltornet, svartvitt, svartvit, svart och vitt, svartvit inredning, ikea bestå, city trivet,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...