torsdag 13 oktober 2016

Kombo av färger

Visst, svart, vitt och rött är läckert, men den här kombon är också ljuvligt fin tycker jag... svart, vitt med trärena nyanser!

konsttryck, tavla, tavlor, psoter, psoters, svart vitt och trärent, trärena, trären, svarta, vita, vitt, annelies design, webbutik, webshop, nettbutikk, plakater, plakat, svartvita vykort, vykort med siffror, vykort med bokstäver, posterhållare med träkulor, siffra, bokstav, bokstäver,

Nope, min fina bygglampa (fyndad i svärfars garage) får ni inte köpa... jag får mail lite då och då om den :-)

Däremot kan jag erbjuda vykort med siffror och bokstäver :-) De finns i webbutiken för 15 kr/st. För tillfället är posterhängaren med träkulor slut, men den kommer in igen så småningom... fast det dröjer ett tag. Produktbevaka gärna om det är något i webbutiken som är slut för då får du ett mail när den kommer in igen.

konsttryck, tavla, tavlor, psoter, psoters, svart vitt och trärent, trärena, trären, svarta, vita, vitt, annelies design, webbutik, webshop, nettbutikk, plakater, plakat, svartvita vykort, vykort med siffror, vykort med bokstäver, posterhållare med träkulor, siffra, bokstav, bokstäver,

Babuschkan (den svartvita) köpte jag i Prag... de trärena är från Hay, men de har jag inte i webbutiken. Konsttrycket "Svart fågel" på bilden nedan finns däremot... i A4 och A3.

konsttryck, tavla, tavlor, psoter, psoters, svart vitt och trärent, trärena, trären, svarta, vita, vitt, annelies design, webbutik, webshop, nettbutikk, plakater, plakat, svartvita vykort, vykort med siffror, vykort med bokstäver, posterhållare med träkulor, siffra, bokstav, bokstäver,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...