onsdag 26 oktober 2016

Hängande stjärnor till advent

Stjärnorna jag skrev om för ett tag sedan kom upp ute på trädäcket för fotografering!
Visst kan man julpynta även utomhus! Hoppas dock att ingen såg mig julpynta trädäcket en dag i oktober! Det är lite väl tidigt, men sysslar man med handel av julpynt funkar det liksom inte att börja sälja en vecka innan jul :-) Jag kan säga att julruschen är i full gång så en andra beställning av stjärnor är redan gjord hos leverantören!  Den enkla och stilrena julen som inte har något rött i sig är mer i min smak, även om jag gillar färgen röd! För min del får det vara enkelt... några stjärnor, granar, kottar och stearinljus.. ja, det räcker för att få en julstämning så som jag gillar den :-)

julpynt 2016, julen, jul, advent, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, Oohh gran, granar, gran på pinne, 3d stjärna, koltrast, fågel, uteplats, trädäck, trädäcket, altan, altanen, house doctor, stjärna, stjärnor, inredning, juldekoration, julpynta, ljusslinga,

Stjärnorna, granarna, och den fina 3D stjärnan och koltrasten i bakgrunden finns i webbutiken! Länk som tar dig dit: www.anneliesdesign.se

julpynt 2016, julen, jul, advent, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, Oohh gran, granar, gran på pinne, 3d stjärna, koltrast, fågel, uteplats, trädäck, trädäcket, altan, altanen, house doctor, stjärna, stjärnor, inredning, juldekoration, julpynta, ljusslinga,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...