tisdag 4 oktober 2016

DIY höspyssel! Måla höstmotiv på papperspåsar

Ute skiner solen, luften är krispig och träden är i alla möjliga färger! Jag fick sådan lust att göra lite höstpyssel... ett pyssel för alla!! Ladda upp med höstfärger (jag använder akrylfärger som är lite tjockare), en vattenskål, ett gäng penslar, ett fat eller en palett att blanda färger på och några papperspåsar (avfallspåsar, blompåsar eller dylikt) så är det bara att sätta igång!

diy, höspyssel, höst, pyssel, papperspåsar, avfallsfåsar, blomsterpåsar, måla, färger, hösten, annelies design, skata, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, inredning,

Jag ställde påsen med en blomma på golvet och vill man kan man dekorera med sådant som hör hösten till framför så att det blir som en installation eller ett stilleben! Här har jag tagit med skatan som Bengt snidar... passar bra nu när alla fåglarna samlar sig i träden för höstlig gemenskap. Skatan finns i webbutiken: www.anneliesdesign.se



Fint att bara ha påsen stående på golvet, utan något annat, vare sig blomma i eller dekorationer runt om. Det här var ett litet höstpyssel som jag hoppas kan inspirera på något sätt. Halloween är ju snart, så varför inte en påse målad med pumpor eller spöken?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...