torsdag 21 juli 2016

Styckningschema hjort

Vilken härlig dag! Det känns som att jag spammar mitt konto på Instagram med bilder från trädäcket... men nu bor jag nästan där ute :-) Vill du kika in på min Insta heter jag @svartvittochrott där.  Här blir det en bild från köket idag... Det mesta på bilden finns i webbutiken, förutom den riktiga kaktusen och lilla svampen (som är från Susan Cedgård utvalt). Webbutiken hittar ni här: www.anneliesdesign.se

styckningsdetaljer, styckning, hjort, vilt, jägare, presenttips, present, presenter, födelsedagspresent, jaga, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, tavla, tavlor, poster, posters, kaktus, kaktus prydnad, dekoration, stjärna, 3d, svart och vitt, svartvit, svartvita, hängande lampor, lampa, kök, köket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...