lördag 30 juli 2016

Nytt soffbord i vardagsrummet

Så! Nu har vi hämtat nya vardagsrumsbordet... eller vagnen på hjul kanske man egentligen ska säga.  Jag hittade det hos Susan Cedgård i Sik. Supernöjd! Jag fastnade för det direkt när jag såg det!

kuddar, fårskinn, kudde, kuddfodral, svart och vitt, svartvit, svartvita, svartvit inredning, ljusstake med piggar, sätta stearinljus på pinnar, ljusstakar, candle cross, ljusstake som kors, candlestand, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, honungssked, fat, träfat, kaffekopp, temugg, glasunderlägg, underlägg, ljus, vardagsrum, industriellt, industri, vagn på hjul, susan cedgård, trollhassel, kvistar, vas, kvist, soffa, tygsoffa, nettbutikk, nettbutikker, industristil, soffbord, bord, hjul, annelie

Ljusstaken "Candle Cross", faten av ek till tekoppen, honungsskeden, fårskinn och kuddfodralet "Moscow" finns i min webbutik: www.anneliesdesign.se

kuddar, fårskinn, skinn, fäll, zebra puff, lastvagn, ljusstake med piggar, sätta stearinljus på pinnar, ljusstakar, candle cross, ljusstake som kors, candlestand, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, honungssked, fat, träfat, kaffekopp, temugg, glasunderlägg, underlägg, ljus, vardagsrum, industriellt, industri, vagn på hjul, susan cedgård, trollhassel, kvistar, vas, kvist, soffa, tygsoffa, nettbutikk, nettbutikker, industristil, soffbord, bord, hjul, annelie

Ser ni de fina trollhassel-kvistarna? Jag frågade min granne Bengt om han vet var jag kan få tag på sådana... och så klart ordnade han det! Hans närmaste granne har ett sådant träd och hon ville skänka mig några kvistar!! Yeay! Superfina! Så klart fick hon och Bengt något av mig som tack :-)

fårskinn, skinn, fäll, ljusstake med piggar, sätta stearinljus på pinnar, ljusstakar, candle cross, ljusstake som kors, candlestand, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, honungssked, fat, träfat, kaffekopp, temugg, glasunderlägg, underlägg, ljus, vardagsrum, industriellt, industri, vagn på hjul, susan cedgård, trollhassel, kvistar, vas, kvist, soffa, tygsoffa, nettbutikk, nettbutikker, industristil, soffbord, bord, hjul, annelie

Det blir en kopp te i soffan med finbordet jämte mig idag...

ljusstake med piggar, sätta stearinljus på pinnar, ljusstakar, candle cross, ljusstake som kors, candlestand, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, honungssked, fat, träfat, kaffekopp, temugg, glasunderlägg, underlägg, ljus, vardagsrum, industriellt, industri, vagn på hjul, susan cedgård, trollhassel, kvistar, vas, kvist, soffa, tygsoffa, nettbutikk, nettbutikker, industristil, soffbord, bord, hjul, annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...