söndag 31 juli 2016

Arbetsrum

Söndagar betyder vilodag för de flesta, men det är min stora packningdag... beställningarna som kommit in under helgen ska förberedas och packas. Efter en hel helg blir det ju lite "mer" än under vardagarna eftersom jag då oftast skickar beställningarna redan efter en dag.  Här i ateljén och arbetsrummet förvarar jag mina konsttryck, så först hit och sedan vidare ner till webbutikens lager. Helgens beställningar är på väg! I webbutiken hittar ni bland annat mina konsttryck som ni ser på bilden, bokstavslampor, förvaringspåsarna "Le sac en papier" (som för övrigt är med på sommarrean), korset, memoblock på minilastpall mm. Länk till shopen: www.anneliesdesign.se

konsttryck, tiger, svart och vit, inredning, svartvitt, poster, posters, print, prints, tavla, tavlor, skalbaggar, skalbagge, sverige, arbetsrum, bokstavslampa, bokstavslampor, cirkuslampa, cirkuslampor, memoblock på lastpall, minilastpallar, annelies design, webbutik, webshop, online, inredning, arbetsrum, hemmakontor, atelje, arbetshörna, nettbutikk, plakater, nettbutikker,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...