söndag 26 juni 2016

Uteplats och "Fik i Sik"

Idag var jag ute hos Susan i Sik och shoppade en del... ska fotografera mina fynd så snart jag hinner. Ett DIY kommer det att bli på en av grejerna också :-) Om ni har vägarna förbi Susan Cedgårds "Fik i Sik" (ca 1,5 mil utanför Varberg, mot Tvååker) så tycker jag absolut att ni ska ta er dit. Ser ni den gamla drickabacken längst bak i bilden? Den fyndade jag förra året hos henne... och hon har fler sådana såg jag idag. Den står där tom än så länge, men tänker nog att en fin växt ska få ta plats i den.

uteplats, uteplatserm trädäck, trädäcket, altan, altanen, möbler, utemöbler, annelies design, inspiration, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, exterior, utomhus, drickaback, fik i sik, lanterna, lanternor, dekoration, pynta, palm, palmer, växt, växter, Oohh kruka, Oohh, Oohh krukor, utomhusvänliga, ljusstake kugghjul, house doctor, ekfat, fat av ek, glasunderlägg,

Just de här krukorna från Oohh är utomhusvänliga... superfina till både färska kryddor och växter. Ljusstaken och faten av ek finns också i shopen: www.anneliesdesign.se

uteplats, uteplatserm trädäck, trädäcket, altan, altanen, möbler, utemöbler, annelies design, inspiration, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, exterior, utomhus, drickaback, fik i sik, lanterna, lanternor, dekoration, pynta, palm, palmer, växt, växter, Oohh kruka, Oohh, Oohh krukor, utomhusvänliga, ljusstake kugghjul, house doctor, ekfat, fat av ek, glasunderlägg,

växthus, miniväxthus, green house, industri, industristil, industriell, industriellt, industriella, uteplats, uteplatser, trädäck, trädäcket, altan, altaner, altanen, patio, trädgård, tomat, tomater, plantor, planta, trädgården, trädgårdar, garden,

Ha en go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...