tisdag 28 juni 2016

Susan Cedgård`s känsla för snyggheter

Men kolla in den! Tunnan/burken!! Det finns massor av sådana nötta, rostiga och härliga saker i hennes hallandslänga ute i Sik. Sist jag var där fick jag ta flera varv :-) Hann inte ens fika :-) Det får jag ta nästa gång... härligt att sitta utomhus på innergården och ta en kopp kaffe.

susan cedgård, hallandslänga, sik, varberg, gamla saker, gammalt, gamla grejer, second hand, vintage, tips, varbergstips,

Jag har skrivit det förr men det tål att upprepas... mycket väl värt ett besök! Susan är så klart en av mina vänner och det kan uppfattas som att det blir kompishjälp här bara, men jag skulle aldrig skriva det om jag inte kan stå för det och jag skriver det för att jag själv vill det. ABSOLUT värt ett besök!Ni hittar mer info på hennes FB-sida här: Susan Cedgård Utvalt

susan cedgård, hallandslänga, sik, varberg, gamla saker, gammalt, gamla grejer, second hand, vintage, tips, varbergstips,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...