torsdag 21 april 2016

Sällskap under arbetet

Athena vill gärna vara med mig hela tiden... så medan jag jobbar vid datorn brukar hon sitta hos mig :-) Himla mysigt, fast kanske inte alltid så praktiskt, hahaha.

kök, dator, mac, athena, pomeranian, matbord, köket, kaffe, kaffekopp, svart och vitt, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk, nettbutikker, fototapet, hund, hundar,

En liten stunds arbete är kvar... mellan 16 - 17 på torsdagar kan kunder som klickat i "Hämtas på företagets adress" hämta sina beställningar. Kul att träffa lite folk också :-) Vill man komma och kika på sakerna och handla här går det bra om man hör av sig innan. Idag hade jag t ex en tjej som kom hit och shoppade. Trevligt! Kika gärna in till webbutiken och spana in inredningsdetaljerna: www.anneliesdesign.se

kök, dator, mac, athena, pomeranian, matbord, köket, kaffe, kaffekopp, svart och vitt, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk, nettbutikker, fototapet, hund, hundar,

Det är inte helt lätt att fotografera Athena när hon sitter hos mig så det blir nog lite suddigt och skevt :-) 

kök, dator, mac, athena, pomeranian, matbord, köket, kaffe, kaffekopp, svart och vitt, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk, nettbutikker, fototapet, hund, hundar,
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...