torsdag 7 april 2016

Featured hos Houzz.se


Vad kul! Jag blev tillfrågad om jag ville bli publicerad med en expert-profil hos Houzz.se  Självklart vill jag det! Superkul! Houzz är en superstor plattform som har 35 miljoner användare varje månad och de användarna har gemensamma intressen, nämligen inredning, arkitektur och design...  Det var inte svårt att tacka ja till detta så nu är jag med! Det hade varit jättekul om ni vill hänga med mig även där så klicka in er till mig, vetja! Jag har bara precis kommit igång, men det är en start :-) Ni hittar mig lätt genom att söka på Annelies Design & Interior i sökrutan på deras sida: www.houzz.se

houzz.se, inredning, design, arkitektur, plattfrom för inredning, annelies design, webbutik, webshop
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...