torsdag 3 mars 2016

Spännande saker på gång...

Senaste konsttrycket har hamnat i en ram... "Life is too short to wear ugly shoes". Undrar om jag kommer ur mina vinterstövlar snart bara tänker jag när jag ser texten :-) Tavlan och förvaringspåsen "Le sac en papier" hittar ni i webbutiken: www.anneliesdesign.se

tavla, tavlor, poster, posters, konsttryck, life is too short to wear ugly shoes, text på tavlan, le sac en papier, förvaring, förvaringspåse, förvaringspåsar, påse, påsar, påsen, papperspåse, papperspåsar, kraftpapper, paris, engelsk text på påsen, inredning, inrednignsdetaljer, annelies design, webshop, inredningsbutik, webbutik, nettbutikk, webbutiker, nettbutikker, annelies design,

Just nu håller jag på med massor av kul saker som jag förhoppningsvis kan berätta mer om snart... jag kan avslöja att det dels handlar om ett fantastiskt kul samarbete och dels om att jag designat en produkt som jag håller på att låta tillverkas. Nu ska jag bara fixa designskydd först innan den kan visas :-) Mer om detta kommer så fort jag blir färdig med allt. Samarbetet har deadline i juni ungefär.  Och min produkt? ... Ja, vi får se hur lång tid det tar att få designskydd. Verkar vara kö på ett sådant skydd. Själva produkten är snart tillverkad och då ska den fotograferas och skickas in :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...