lördag 19 mars 2016

I ateljén just nu...

Lördag! Säkert veckans mysigaste dag... ofta loppisbesök (inte idag dock), lite shopping kanske, lite fika eller lunch på stan ibland osv. Mysigt till tusen!

le sac en papier, förvaring, förvaringspåse, påsar, papperspåse, poster, posters, print, prints, tavla, tavlor, skalbagge, skalbaggar, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, arkivskåp, vitt, grått, ljusstakar, tvåfota design, koltrast, fågel, fåglar, anneliesdesign,

Ljusslingan är en detalj som finns här året runt men snart kommer denna nog att få komma ut (eftersom jag snott den från uteplatsen). Under vintern har den gjort sitt här inne istället... Tips på inköpsställe: Gekås! De har samma märke och utförande som många andra inredningsbutiker.

Nya bruna varianten av "Le sac en papier" förvaringspåse finns laddad i webbutiken, 120 kr. Den vita kostar 90 kr. Perfekt som förvaring! Just nu är min en hållare för ljusslingan, men jag förvarar ofta mina papptuber för posters i dem. Jag kan tänka mig att de här är toppen som förvaring i barnrummen! Länk till webbutiken: www.anneliesdesign.se Där hittar ni också många andra inredningsdetaljer som ni ser på bilderna.
le sac en papier, förvaring, förvaringspåse, påsar, papperspåse, poster, posters, print, prints, tavla, tavlor, skalbagge, skalbaggar, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, arkivskåp, vitt, grått, ljusstakar, tvåfota design, koltrast, fågel, fåglar, anneliesdesign,
Trevlig lördag!
le sac en papier, förvaring, förvaringspåse, påsar, papperspåse, poster, posters, print, prints, tavla, tavlor, skalbagge, skalbaggar, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, arkivskåp, vitt, grått, ljusstakar, tvåfota design, koltrast, fågel, fåglar, anneliesdesign,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...