onsdag 9 mars 2016

Eiffeltorn på matbordet

Oj, vad veckorna springer iväg! Snart påsk ju! Fast påsken är väääldigt tidig i år så det kanske är därför jag inte riktigt hänger med :-) Förmiddagen idag bestod av ett spännande möte och resten av dagen fortsätter jag med arbete för webbutiken. Först lunch i lugn och ro... och en kopp kaffe! Jag sitter här med Eiffeltornen framför mig tillsammans med lunchlådan från Fiskexporten och drömmer mig tillbaka till Paris :-)

eiffeltorn, inredning, inredningen, webbutik, webbutiker, webshopp, interior, annelies design, eiffeltornet, eiffel, eiffel tower, inredningsdetaljer, inredningsdetalj, ljusstake, paris, madam stoltz, svart, svarta, kök, köket, grått, grå, gråa,

Eiffeltornen och ljusstaken finns i webbutiken: www.anneliesdesign.se

Trevlig dag till er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...