onsdag 6 januari 2016

Grönsakerna på hyllan...

Varför måste allt vara i kylskåpet? Kan vara fint som dekoration också :-) Gula löken och vitlöken är färsk men jag hoppas inte någon stöter till ett ägg så det far i golvet, hehe. Äggen kommer fram lite då och då som dekoration och de är INTE färska. Annars har jag hört att ägg ska stå i rumstemperatur, fast kanske inte så länge som jag haft dem där :-)

taklampa, döden, tvåfota design, svart, svarta, diamant, diamantlampa, diamantlampor, hylla, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsbutik, varberg, varbergs, styckningsdetaljer, styckningstavla, älg, älgar, hjort, hjortar, styckningsschema, tavla, poster, posters, konsttryck, annelies design, kök, köket, kökets, kökshylla, fårskinn, isländskt fårskinn, skinn, fäll, fällar, ikea, saxar,

"Lökhållaren" köpte jag i en butik här i Varberg... fungerar ju fint även med frukt om man vill ha det. Jag har inte sett de här någon annanstans så jag vet tyvärr inte var man kan få tag i hållarna. Kotavlan har jag shoppat hos Susan Cedgård Utvalt.  I min webbutik finns mycket av det andra ni ser på bilden... styckningstavlan för hjort, fårskinnet, diamantlampan "Döden" mm. Länk till shopen: www.anneliesdesign.se

Oohh kruka, Oohh design, krukor, flätad kruka, lök, grönsaker på hylla, kök, köket, kökets, kökshylla, hylla, hyllor, ikea, blomma, växter, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsblogg, blogg, växt, plättar i luften, rostfria hyllor, rostfritt, rostfria,

Gillar saxar... stöter på fina på loppis ibland. Ett tips att leta där! Den som ligger utanför behållaren kommer från Artilleriet, en riktigt fin skräddarsax! Gillar´t!

vagn med hjul, vagnar, vedförvaring, ved, förvaring, taklampa, döden, tvåfota design, svart, svarta, diamant, diamantlampa, diamantlampor, hylla, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsbutik, varberg, varbergs, styckningsdetaljer, styckningstavla, älg, älgar, hjort, hjortar, styckningsschema, tavla, poster, posters, konsttryck, annelies design, kök, köket, kökets, kökshylla, fårskinn, isländskt fårskinn, skinn, fäll, fällar, ikea, saxar,

Ha det gott!

Oohh kruka, Oohh design, krukor, flätad kruka, lök, grönsaker på hylla, kök, köket, kökets, kökshylla, hylla, hyllor, ikea, blomma, växter, växt, plättar i luften, rostfria hyllor, rostfritt, rostfria,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...