onsdag 20 januari 2016

Doftljus

Jag var på besök i fina showrummet hos Beson Gross häromdagen, en grossist här i Varberg. Vi surplade kaffe och pratade om både det ena och det andra. Trevligt att träffa dem! Med mig hem fick jag prover på doftljus och några andra ljus! De visste så klart att det är mest svart, vitt & grått som går hem hos mig så det här svarta härliga ljuset landade i påsen :-)

koltrast, doftljus, beson gross, varberg, grossist, inredning, skalbagge, skalbaggar, svart och vitt, svartvit, svartvita, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints, konsttryck, annelies design, interior, vårlökar, vårblommor, ljus, ateljé, arbetsrum, arbetsrummet, lådor, hylla,

Jag har placerat ut ljus lite här och var men oftast hamnar inget i ateljén, men nu har jag ändrat på det! Härligt att tända ljus även där inne... 

koltrast, doftljus, beson gross, varberg, grossist, inredning, skalbagge, skalbaggar, svart och vitt, svartvit, svartvita, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints, konsttryck, annelies design, interior, vårlökar, vårblommor, ljus, ateljé, arbetsrum, arbetsrummet, lådor, hylla,
Nya konsttryck är på väg in i webbutiken (se tidigare och kommande inlägg).
koltrast, doftljus, beson gross, varberg, grossist, inredning, skalbagge, skalbaggar, svart och vitt, svartvit, svartvita, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints, konsttryck, annelies design, interior, vårlökar, vårblommor, ljus, ateljé, arbetsrum, arbetsrummet, lådor, hylla,

Nu känns det som att man vill ha vår... jag har laddat med vårkänsla i arbetsrummet/ateljén! Knipsat av några vårblommor från vårlökarna, tavlan med skalbaggar, koltrasten... 

koltrast, doftljus, beson gross, varberg, grossist, inredning, skalbagge, skalbaggar, svart och vitt, svartvit, svartvita, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints, konsttryck, annelies design, interior, vårlökar, vårblommor, ljus, ateljé, arbetsrum, arbetsrummet, lådor, hylla,

Tavlan "Skalbaggar" och koltrasten hittar ni i min webbutik: www.anneliesdesign.se
Doftljusen hittar ni hos Beson Gross på Instagram: @besongross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...