tisdag 22 december 2015

Jul i köket

Här kommer det vara full aktivitet de närmaste dagarna. All mat som ska fixas :-) Knäcken som jag skulle fixa igår blev inte alls bra... jag gör den i micron men använde en annan form med mindre yta i bottnen så det blev jättekonstigt. Jag får köpa nya ingredienser och ta fram gamla formen som jag brukar använda. Jag anar att det är full aktivitet lite överallt de här bråda dagarna, men hoppas att ni hinner kika in hit ändå emellanåt. Jag har öppet webbutiken precis som vanligt också ...alla dagar i veckan. Passa på att fynda bland julsakerna... 50 % rabatt! Webbutiken hittar ni här: www.anneliesdesign.se

kök, köket, inredning, jul, julen, julpynt 2015, kors, girlang, väggkors, julstjärna, julstjärnor, hth kök, gran, granar, kakelugn, kakelugnar, minigran, getskinn, skinn, fäll, fällar, webbutik webbutiker, nätbutik, nätbutiker

3 kommentarer:

  1. full aktivitet, men ändå ett lugn... vi ska inte vara hemma så mycket i jul, så nu handlar det mest om att få färdigt julklapparna och göra små gå-bort-presenter!
    Fin kväll till dej!

    SvaraRadera
  2. Fullt upp här eftersom vi firar hela julafton här hemma men jag försöker förbereda så mycket som möjligt för att slippa stressen... Ska kolla in shopen. Kram

    SvaraRadera
  3. Tassar in och önskar dig en riktigt God Jul. Kramisar Tina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...