måndag 23 november 2015

Julstjärnor i köket

Förra året hängde jag många stjärnor i det stora fönstret i ateljén... den här gången hamnade de mitt i köket!! Jag var absolut inte säker på att det skulle bli snyggt att ha de där, men vad sjutton, det hade ju bara varit att ändra i så fall. Jag gillar´t! Stjärnorna får stanna där :-)

julstjärnor, julen 2015, juldekoration, juldekorationer, stjärna, stjärnor, advent, julpynt 2015, webbutik, webshop, inredning, nettbutikk, nettbutikker, house doctor, hänga stjärnor i köket, över köksön, köksö, svart vitt och grått, vitt, vit, vtia, svart och vitt, svartvit, svartvita, christmas, kök, kitchen, industrial, industriellt, industri, diamant lampa, lampor,

Det finns fortfarande några stora och små vita stjärnor kvar i webbutiken! Idag har jag laddat webbutiken med ganske många nyheter... kika gärna in! Länk direkt till webshopen: www.anneliesdesign.se

Ha en go kväll! Nu Plura på TV!

1 kommentar:

  1. Å så fint det var med alla stjärnorna!!
    Som ett vackert stjärnfall :)
    Ha de fint!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...