fredag 13 november 2015

Fokus på adventspynt

Det har varit några hektiska dagar... dagarna har bara sprungit förbi mig! Jag har till och med skrivit en lista och bockat av när det är gjort :-) Är det snart advent så är det! Högtryck i webbutiken! Jättekul! Det är många som är sugna på lite nytt inför den, för många, efterlängtade högtiden! Mysigt med advent!

julpynt 2015, jul, julen, julens, advent, adventspynt, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk, nettbutikker, inredning, getskinn, skinn, kakelugn, väggkors, kors, vitt, renar, Oohh, wire stolar, stol, matgrupp, matstolar, stolar, svart, svarta, kök, köket, ived, vedställ, vedställning, vedfrvaring, diy, nspiration, anneliesdesign, interior

Jag har ju som sagt tjuvstartat adventspyntet lite grand... jag tänkte att jag bara skulle fotografera nyheterna som kommit in och sedan ta bort det ett tag... men nä, det fick stanna kvar :-) Sååå juligt är det inte så att man inte kan ha det framme tänker jag.

vardagsrum, vardagsrummet, grått, grå, gråa, bokstavslampa, bokstavslampor, vitt, vägghängt skåp, skänk, love warriors, eiffeltorn, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, svart och vitt, svartvit, svartvita, nettbutikk, nettbutikker,

I helgen ska vi fortsätta arbetet med att fixa de två rummen som vi ska renovera (ett gästrum och en walk in closet) Min man har faktiskt gjort grovjobbet själv den här gången eftersom jag haft så mycket att fixa med i webbutiken, men nu när grovjobbet är gjort ska jag nog allt ta på mig lite målarkläder och hjälpa till jag också. Men först ska sönerna komma hit och spackla väggarna... de är proffs på det! Det är allt en viss teknik som ska till för det så det överlåter vi till de som kan!

Skulle vilja ta på mig andra "målarkläder" också och då måla tavlor! Vad mycket man vill göra! Gah! Jag har några halvfärdiga tavlor som jag ska ta tag i så fort jag hinner.

eiffeltorn, eiffeltornet, eiffeltorn i inredningen, glaskupa, bokstav, bokstavslampa, bokstavslampor, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk, nettbutikker, butikk, varberg, annelies design, interior, inredningsdetaljer,

På tisdag får jag leveransen med nya isländska fårskinn! De har tagit slut i webbutiken, men är alltså på gång igen. Om jag skulle ranka inredningsdetaljerna här på något sätt så skulle fårskinnen hamna vääääldigt högt upp på listan. Gillar dem skarpt! Extra kul då att ha dem i shopen. Sugen på ett fårskinn, ett Eiffeltorn eller lite julpynt? Här kommer en länk direkt dit: www.anneliesdesign.se

julpynt 2015, jul, julen, julens, advent, adventspynt, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk, nettbutikker, inredning, getskinn, skinn, kakelugn, väggkors, kors, vitt, renar, Oohh, wire stolar, stol, matgrupp, matstolar, stolar, svart, svarta, kök, fårskinn, isländskt fårskinn, köksö, hylla, vitt, vit, vita, diamantlampa, diamantlampor, taklampa, lampor, köket, inspiration, anneliesdesign, interior
En riktigt trevlig helg önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...