tisdag 18 augusti 2015

Födelsetavla inramad!

Det är alltid lika kul att se hur konsttrycken blir när de blir inramade! Ibland är det ett himla flängande in och ut ur ramarna med konsttrycken för det är så kul att variera upphängningen (exempelvis ram ibland, washitejp eller med en posterhängare).

födelsetavla, födelsetavlorna, barntavla, barntavlor, barnrum, barnrummet, svart och vitt, svartvita tavlor, födelse, tavla, tavlor, doppresent, doppresenter, present, presenter, födelsedagspresent, födelsedagspresenter, presenttips, ansikte, inredning, inredningsblogg, blogg, webbutik, webbutiker, webshop,

Idag har jag mest fixat med bilder och redigerat för webbutiken. En del onödigt ont som att betala räkningar har också hunnits med :-) Vädret där ute lockar nu efter en hel dag inomhus! Härligt varmt! Jag kanske ska ta en sväng till banken och skaffa mobilt bankid (jag veeeeet, jag har inte det än)... det blir en bra ursäkt för att komma ut i solen!

födelsetavla, födelsetavlorna, barntavla, barntavlor, barnrum, barnrummet, svart och vitt, svartvita tavlor, födelse, tavla, tavlor, doppresent, doppresenter, present, presenter, födelsedagspresent, födelsedagspresenter, presenttips, ansikte, inredning, inredningsblogg, blogg, webbutik, webbutiker, webshop,

Konsttrycket "Ansikte" och mina andra konsttryck finns i webbutiken: www.anneliesdesign.se

En riktigt go fortsättning på dagen önskar jag er! Hoppas att ni också får en liten stund i det härliga vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...