fredag 10 juli 2015

En annorlunda blompåse...

En dag i vintras fick jag en jättefin tulpanlök i ett fint glas av en vän... omkring vasen hade hon en påse och ett band knutet runt, men inte vilken påse som helst utan en spypåse från flygplanet! Hm, tänkte jag först, men rackarns fint tänkte jag sekunden efter. Det där kom jag på när jag satt på planet från Turkiet och hade fruktansvärt tråkigt (och massor av "kryp i benen"). Min och mannens påse fick följa med mig hem :-) Hehe, jag hoppas att ni redan bläddrat vidare eller stängt ner om ni inte gillar inlägget idag...


Så, påsarna runt "Musse Pigg-kaktusen" är tagen i luften mellan Turkiet och Sverige :-) Jag har letat efter Musse-kaktusarna som jag kallar dem... och blev glad när jag såg att Susan Cedgård hade sådana till försäljning i hennes nyöppnade butik! Yeay! I morgon åker jag till henne i Sik igen för att fixa det sista inför försäljningen av mina konsttryck som jag ska ha i hennes butik. Hon har öppet fredag till söndag mellan 13.00 - 17.00. Värt ett (många) besök!

Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...