lördag 30 maj 2015

Instagramveckan

Några av bilderna som jag lagt in på Instagram senaste veckan... häng gärna med mig där om ni har lust: @svartvittochrott (bloggen + inredning + lite privat) och ett konto till: @annelies_design_interior (företaget)

Jag finns också på Facebook:anneliesdesignandinterior (företaget) och på min privata FB heter jag: annelie.palmqvist.1 Vill ni kika in på mitt konto som jag har på Styleroom: Svartvittochrott

Phu... det är en del olika medier att hålla reda på och ladda med bilder :-) Ja, sedan har jag ju bloggen också, men där är ni ju nu så den adressen vet ni ju...

Trevlig lördag!

instagram, @svartvittochrott, @annelies_design_interior, insta, instabilder, inredning, inredningsdetaljer, svart och vitt, svartvit inredning, webbutik, webbutiker, webshop, interior, grytunderlägg, pinocchio, trädäck, uteplats, plantor utomhus, fototapet, eiffeltornet,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...