onsdag 8 april 2015

Tio fakta om mig...

Totalt meningslöst vetande, men här kommer tio fakta :-) Häng gärna på och gör en lista du också!


1. Brer på den håliga sidan av mackor, kex...
2. Fobi för vågor... skulle lätt kunna drunkna om det är höga vågor.
3. Tycker att sylt, lingon och annat sådant klet förstör smaken på det man ska äta


4. Nattmänniska
5. Har aldrig varit på skidsemester
6. Trampar gärna lite extra på gaspedalen...


7. Skriver mitt namn, min adress och ritar blommor runt, omedvetet, om och om igen, om det ligger ett papper och en penna i närheten när jag pratar i telefon.


8. Startar helst inte dagen utan frukost...
9. Ser helst på serier först när jag har hela säsongen
10. Läser böcker endast när jag har semester/är ledig...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...