fredag 24 april 2015

Nytt konsttryck; "Skalbaggar"

I eftermiddags hämtade jag mina nya konsttryck på tryckeriet... himla kul varje gång att hämta nytt! Lika kul är det att hänga upp och fixa i ordning för att ta kort och lägga ut på sociala medierna och i webbutiken.

konsttryck, skalbaggar, skalbagge, svartvita posters, poster med bugs, tavlor, tavla, anneliesdesign, annelies design & interior, svart och vitt, svartvit, svartvita, svart, vitt, vit, vita, clips till att sätta upp prints, clips, webbutik, webbutiker med tavlor, webshop,

Jag hängde upp postern med silvriga clips.. de säljer jag styckvis i webbutiken också. Kul att variera sätten att hänga upp konsttrycken! Det finns ju så mycket kul att göra med det där och man kan variera i oändlighet känns det som.

konsttryck, skalbaggar, skalbagge, svartvita posters, poster med bugs, tavlor, tavla, anneliesdesign, annelies design & interior, svart och vitt, svartvit, svartvita, svart, vitt, vit, vita, clips till att sätta upp prints, clips, klämmor för konsttrycken, webbutik, webbutiker med tavlor, webshop,

NU önskar jag er trevlig fredag :-) Ha det gott!

konsttryck, skalbaggar, skalbagge, svartvita posters, poster med bugs, tavlor, tavla, anneliesdesign, annelies design & interior, svart och vitt, svartvit, svartvita, svart, vitt, vit, vita, clips till att sätta upp prints, clips, klämmor för konsttrycken, webbutik, webbutiker med tavlor, webshop,

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...