torsdag 23 april 2015

Jokern och trätavla som DIY

En av mina tavlor i färg har kommit fram här igen; Jokern! Det är inte så ofta jg målar i färg, men när den här kom fram fick jag lite känsla för det igen...

jokern, tavla, akrykmålning

En variant av den här tavlan ligger inne hos tryckeriet och ska tryckas till försäljning... den dyker upp i webbutiken inom kort.

plåtskåp, container, tavla, jokern, the joker, film, korg, kruka, fjädersparris, tavlor, webbutik, webbutiker, webshop, grått, grå, gråa,

Ännu mer färg! Här är en variant man kan göra hemma... måla på en träbit. Annorlunda, men riktigt kul! Det kan man sitta hemma vid köksbordet och pyssla med lite (dagar då det regnar). De flesta har säkert en liten brädstump liggandes... Det kan bli riktiga konstverk som barnen fixar själva och hängs upp i deras rum. Ett litet torsdagstips från mig :-)

diy tavla, tavlor, pyssel, pyssla, måla, skalbagge, skalbaggar, grå vägg, vardagsrum, inredning, inredningsblogg, blogg, bloggar,

Ha en fortsatt trevlig dag! Nu ska jag och kaffekoppen sällskapa ute i solen några minuter tänkte jag. 

vardagsrum, kök, grått, grå, gråmålade väggar, hylla, container skåp, fkädersparris, växt, växter, kruka, krukor, svart och vitt, svartvit, inredning, inredningsblogg, bloggar, bloggen, inredning, tips, inspiration,


2 kommentarer:

  1. Fräck tavla du målat på jokern

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  2. Supersnygg tavla!!! Jag önskar verkligen jag kunde måla! Jag fnissar lite och undrar hur min träbräda skulle se ut, den skulle kanske flyga ut genom fönstret hehe. Tålamod är inte min starka sida fniss. Jag får nog hålla mig till att handla av dig istället!

    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...