söndag 1 februari 2015

Vad kan man göra med poster i A5? Del 2

Första dagen i februari och ett steg närmare våren! Härligt! En sådan här ljuvlig dag kan man ju tipsa lite om hur man kan använda posters i storlek A5... mitt första tips kring detta hittar du här: Tips för konsttryck i storlek A5


Små stafflier har blivit lite hett att göra stilleben med... A5 passar alldeles utmärkt på de små varianterna! Man ser ofta stafflier av trä (och de kan man ju måla i valfri färg, men de är snygga i trärent också), men jag har lyckats komma över några av metall. Lite mer industrikänsla som jag gillar. Stafflierna av metall är inte helt nya, men det syns inte att de är använda. Jag lägger ut dem till försäljning i webbutiken! Här är en direktlänk: Annelies Design & Interior


Här har jag dekorerat i plåtskåpet som står i badrummet. De två översta hyllorna är lite mer dekoration och de två nedersta blir lite mer av förvaring av extra tvålar mm.


Det blir lite gryniga bilder eftersom man får höja ISO ganska mycket för att få normalt ljusa bilder i mitt badrum... ber om ursäkt för detta. Svårt att fotografera längst in i badrummet på grund av bristen på ljus.


Jag har även lyckats få tag på några få ex av väggkorsen som flera av er undrat över. De går inte att få tag på hos leverantören mer, men jag har lyckats lägga vantarna på några. Väggkorsen finns också i butiken nu. När de är slut är de slut... det är likadant med stafflierna. 


Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...