söndag 15 februari 2015

Rum

Idag vill jag tipsa om min favorittidning! Vissa tidningar blir man så där extra glad över när de dimper ner i brevlådan. Mitt absolut bästa tips är "Rum". Så mycket inspiration där...


Här infinner sig lite mer lugn på söndagarna än de andra dagarna... kaffe och tidning är en suverän avkoppling :-) Idag måste jag dock "jobba" lite också... det vill säga ta bort lite damm och annat som skräpar omkring här för i morgon bitti får jag besök av en journalist från Göteborgsposten. Ska bli kul! Det blir ett litet inslag i en spalt i GP Bostad. Söndagsmiddag ska det också klaras av idag förresten :-)


PS! Eftersom det strulade lite med rabattkoden i webbutiken igår kör jag 20 % även idag (rabattkod: ALLAHJÄRTAN). Klicka på länken så kommer du in i butiken: Annelies Design & Interior

2 kommentarer:

  1. Tror inte jag känner igen den tidningen du nämner. Måste kollas in!

    Vad kul med tidningsreportage!!! Lycka till i morgon!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Spännande med reportaget ! och vilka läckra barstolar ! Kram Anna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...