onsdag 11 februari 2015

Nygammalt och nyhet

Nu är ännu fler nyheter på väg in i webbutiken! Ett konsttryck har helt enkelt fallit bort när jag skulle lägga in alla tavlor... "Red lipstick". Nu finns den på sin nya plats.

Tips: Tänk på att spara fina askar när ni handlar kosmetika och krämer. Snyggt, stilrent och grafiskt till stilleben...

konsttryck, läppstift tavla, tavlor med smink, sminktavla, sminktavlor, poster med rött läppstift, chanelinspirerad artprint, prints, med chanel produkter, nagellack, svart, svart och vitt, posters, prints, print, webbutik, webshop

Ni som följt mig ett tag vet att jag är lite svag för "diamanter"... blev lite överraskad när jag spanade in lite kompletterande inköp och insåg att jag helt missat nedanstående läckra vas när jag beställde sist. Kanske kan det vara så att den inte ens fanns när jag gjorde min förra beställning, för leverantören meddelar att det är ännu en nyhet. Nu är den på väg in i butiken, tillsammans med andra purfärska nyheter som precis landat och vänt hos grossisten.

diamant vas, vas som diamanter, inredning, webshop, webbutik, webbutiker med inredning, varberg, svarta detaljer, inredningsblogg, inspiration, stilren, stilrena detaljer, svarta vaser, porslin, madam stoltz, produkter, blogg, nyhet, vår, våren, vårens nyheter,
Foto: Madam Stoltz
Visst är den läcker? Jag ska ge mig ut i naturen till helgen och leta upp lite fint grönt till vasen.

Här hittar ni min webbutik: Annelies Design & Interior

Det här inlägget är publicerat i samarbete med Annelies Design & Interior... dvs mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...