torsdag 26 februari 2015

Ny leverans till webbutiken

Den här veckan väntar jag leverans från Danmark så att butiken fylls med ännu mer härliga inredningsdetaljer. Det tar ett tag att bygga upp en webbutik med särskilt utvalda produkter men jag lägger in nytt lite då och då, så kika gärna in med jämna mellanrum... jättekul att ha fått så många positiva kommentarer och hejarop! Tack för det! Ännu mer från Paris är också på väg in i butiken i morgon.

webbutik med inredning, pinocchio, silver, äkta silver detaljer, inredning, webshop, interior, interiör, detaljer, vitt, grått, gråa,

Klicka gärna på "Gilla-knappen" på min Facebooksida: Annelies Design & interior för att hålla er uppdaterade. Jag lägger ut en del av nyheterna där... Min butik hittar ni här: Annelies Design & Interior Där kan man bland annat hitta den fräcka Pinocchio av äkta silver.

webbutik med inredning, inredningsdetaljer, detalj, detaljer, vägghängt skåp, love warriors tavla, vitt och grått, vit och grå, silver pinocchio, webshop, inredningsbutik, inredningsbutiker, webbutiker med inredning, interior, interiör

1 kommentar:

  1. Vad kul, måste in och kika! Jo, jo det tar verkligen tid att bygga upp en webbshop :-). Jag håller på för fulla muggar, och det känns som jag aldrig blir klar hehe! Men snart så!

    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...