onsdag 18 februari 2015

Källaren + rosa!

Jäklar i min låda vad svårt det är att fotografera när det är mörkt... här i trappnedgången till källaren finns det inte mycket ljus kan jag säga. Det finns ett litet fönster i trappen, men det blir inte så mycket ljus. Jag tar gärna emot tips på hur man fotograferar i mörka utrymmen utan att behöva använda blixt! Det blir liksom rosa färgstick också! Gah!


Athena tyckte nog jag var här nere i källaren och grejade för länge så hon kom och tog sig en titt... vad gör matte egentligen? Athena kan gå i trappor... hon är en tjej på nio månader nu, men att gå i källartrappan, aldrig i livet!! Hon bara står och kikar efter en om man går ner där. 


Jag kämpade vidare med bilderna...


... så länge att Athena gav upp :-) Hon vände om, hoppade upp i soffan och väntade på att matte skulle ge upp. Jag kan meddela att jag gjorde det stunden efter. Mycket roligare att gosa med Athena än att ta rosa bilder!


Ha en go dag! Håll tillgodo med rosa färgstick!


2 kommentarer:

  1. så snyggt det är i din källartrappa... inte som i min där vi häver allt vi inte behöver för stunden!
    Och det där med mörker, lika svårt för alla... men kanske en extern blixt? En fotolampa?
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Inga bra tips, men så fina bilder du fick ändå...du har som övriga huset en väldigt snygg still och såklart en go hund

    Kram Kajsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...