söndag 8 februari 2015

Industrivagn med hjul

Sådant här går jag igång på! Gillar´t! Jag besökte min vän Susan Cedgård för att snicksnacka lite som vanligt och så klart spana in vad hon har att erbjuda i butiken. Vi brukar peppa varandra och vi har alltid lite grejer på gång ihop hon och jag. Dessutom vet hon vad jag gillar! "Det här gillar du nog..." brukar hon säga när jag stegar in till henne :-) Perfekt ju!

industrivagn med hjul, industriellt, industristil, vagnar med hjul, rostigt, rostig, metall, ljusstake stjärna, stilleben,

Vagnen såg jag i hennes skyltfönster och jag var fast direkt! Den finns nu i min ateljé! Snart öppnar Susan butiken i SIK kursgården som hon har köpt, men än så länge finns hon kvar i stan. Mitt söndagstips är att göra ett besök hos henne. Hon har öga för att hitta ljuvligt fina grejer!

Ha en härlig söndag!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...