onsdag 4 februari 2015

En gnutta rosa i köket

Rosa blommor och en rosa honeycomb... det är ungefär det rosa som finns här i huset. Svart, vitt och grått är basen men en gnutta färg är ju aldrig fel :-)

kök, köket, kamin, kaminer, gjutjärnskamin, svart vitt och grått, svart och vitt, svartvita, träkulor som hänge med clips, artprint, konsttryck, oak, ekollon, rosa blommor, papperspåsar i inredningen, papperspåse med blommor, serveringsvagn, murstock, kakelugn, vitt, vita, diy lampa,

För några dagar sedan visade jag papperspåsarna (som finns i webbutiken här: Annelies Design & Interior) där jag satt ner vårlökar med en påse runt innerkrukan. Det går lika bra med snittblommor, men här jag har satt ner en liten vas av glas som inte syns ovanför kanten.

tavla, a5 print, prints, oak, ekollon, svartvit tavla, svartvitt, svarta och vita, murad murstock, träkulor, clips, klämma med tavla, klämmor, serveringsvagn, industristil, industriellt,

Ha en trevlig dag!

kök, köket, kamin, kaminer, gjutjärnskamin, svart vitt och grått, svart och vitt, svartvita, träkulor som hänge med clips, artprint, konsttryck, oak, ekollon, rosa blommor, papperspåsar i inredningen, papperspåse med blommor, serveringsvagn, stenvägg, murstock, kakelugn, vitt, vita, diy lampa,

4 kommentarer:

  1. Vackert med rosa. Ger lite vårkänsla mitt i kalla vintern. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. De är så fina de där kvistarna... och rosa känns ju helt rätt nu!

    SvaraRadera
  3. Precis mina färger också. Imorgon åker jag o mamsen till Varberg, kanske vi ses. Kramisar Tina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...