lördag 7 februari 2015

Annorlunda ljuskälla

Nu för tiden finns det så många fina ljuskällor att välja mellan... i alla former, storlekar och stilar. Här är en ny variant som jag har upptäckt, i form av en stav. Läcker tycker jag! Fräck att ha liggande också (om det är exempelvis plåtbord under så att den inte ger märken när den blir varm).

ljuskälla, ljuskällor, glödlampa, glödlampor, stav, koppar hållare för glödlampa, kopparlampa, metallic, metall, grå vägg, artprint, artprints, konsttryck eiffeltorn, eiffeltornet, svartvit tavla, svartvita tavlor, svart och vitt, svarta och vita, posters, poster, print, prints, på väggen,

Jag har gjort ett inlägg på Styleroom om olika ljuskällor. Klicka på länken så kommer du direkt dit: Dagens olika ljuskällor

kopparlampa, lampa av koppar, konsttryck, eiffeltornet, tavla, tavlor, svart och vitt, svartvita, poster, posters, hängande lampa, lampan, annelies desgin & interior, på väggen, inredning, vitt, vita, blogg, inredningsblogg,
Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Jättesnygg... var köpte du den!?

    SvaraRadera
  2. Tack! Den köpte jag i en lokal butik här i Varberg som heter Shine.

    SvaraRadera
  3. Riktigt cool! Har jag aldrig sett faktiskt.....superfin!
    Kram Jennica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...