lördag 17 januari 2015

Tibetanska getskinn

De isländska fårskinnen har jag alltid tyckt varit ljuvliga (som för övrigt finns i min webbutik = anneliesdesign.se), men helt klart är att getskinnen också är helt fantastiskt fina! Lite lurigt det där med att köpa in så mycket fint till butiken :-) Ett getskinn kommer hamna i min ägo också... kan inte motstå dem!


De här fotografierna tog jag igår när jag satt här i ateljén och arbetade... tänkte tända lite ljus och mysa till det... fredag och allt!


En liten buse dök upp och var nyfiken så de där ljusen vågade jag inte tända...


Helt plötsligt dök det upp en lurvig krabat i kameralinsen också :-) Då var det lika bra att lägga ner kameran och fredagsmysa med Athena istället.

Go lördag till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...