lördag 31 januari 2015

Pittsburgh, ateljé, tavlor, ljuskällor

Det blir ett inlägg med massor av olika bilder idag, lite bildbombning med andra ord. Jag har tillbringat några timmar i ateljén och målat för fullt så det känns som att bilderna visar vad jag har gjort de senaste timmarna :-)


Min DIY-lampa har kommit upp och hänger från taket istället för att ligga ner. Den får hänga här så länge... har nämligen hittat en skitsnygg glödlampa som jag har lite planer för... måste bara hitta sladd som blir bra till den. Möjligt att det blir en likadan med träkulor på... tycker de är så fina! Vi får se...


Bänkskivan på arkivskåpet förändras ständigt... 


Bildbombning var det ja...

svart och vitt, svartvita tavlor, svartvit tavla, tavlor på väggen, konsttryck, konst, print, prints, artprint, posters, poster, stol, stolar, kors, styling, stilleben

atelj'e, studio, tavlor, tavla, svartvitt, svartvita konsttryck, stol, stolar, oak, ekollon, poster, posters, artprint, på väggen, arbetrum, penslar, pensel

canvastavla, canvastavlor, svartvitt, svartvita posters, print, prints, artprint, konsttryck, ateljé, arbetsrum, studio, kors, fjäder, sminktavla,

Arbetet underlättar med Athena som sällskap...


Pittsburgh var det ja! Tavlan är en specialbeställning och ett undantag från min princip att inte ta sådana uppdrag. Kanske kan det bli mer sådant framöver, men just nu är det fullt upp med webbutiken och andra grejer som jag har på gång. Tavlan kommer att få flyga iväg till London... hoppas den blir glatt mottagen :-)

svartvita tavlor, svart och vitt, tavla, pittsburgh, stadtavla, stadtavlor,städer, stad, konsttryck, posters, kors, ateljé, arbetsrum, canvas, canvastavla, canvastavlor,
Ha en trevlig lördag!

3 kommentarer:

  1. Så kreativ du är. Måste vara härligt att ha så mycket i sig som sedan kommer ut på så många fina konstverk. Ha en fin lördag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så snyggt du har det i din atelje! Får mitt pysselrum att kännas som värsta bombnedslaget!
    Gillar det där oak-printet massor, får kanske bli en ny beställning framöver!
    Först ska vi göra om barnrummen, men sen har jag massor av nya idéer, sånt som inte mannen vet om än! :-)
    Ha en skön fortsättning på helgen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...